Binnen 72 uur in huis: Vaste bezorgdagen per postcode
Benieuwd wanneer de bestelling geleverd wordt? Alle producten met de levertijd “binnen 72 uur in huis” worden op vaste dagen per postcode geleverd. Bekijk in de kaart op welke dag wij in uw regio bezorgen.

- Leverdagen: maandag en woensdag
- Leverdagen: maandag en donderdag
- Leverdagen: dinsdag en vrijdag
- Leverdagen: woensdag en vrijdag
- Leverdagen: dinsdag, woensdag en vrijdag
- Leverdagen: dinsdag en donderdag
- Leverdag: maandag
- Leverdag: vrijdag
U kunt tijdens het plaatsen van de bestelling uw gewenste afleverdatum kiezen.

- Voor donderdag 10.00 uur besteld, week erop woensdag, donderdag of vrijdag geleverd
Overige levertijden
Benieuwd wanneer uw bestelling geleverd wordt?
Bestellingen met een levertijd langer dan “Binnen 72 uur in huis” worden geleverd op afspraak binnen de levertermijn ( bij het product aangegeven) in samenwerking met ons transportbedrijf. Er wordt contact opgenomen om een datum en tijdstip af te spreken. Het is mogelijk om een voorkeursdatum bij de bestelling te vermelden.
Bijzondere leveringen
Bestratingsmaterialen worden rechtstreeks vanaf de leverancier geleverd. Doorgaans is dit binnen 7 werkdagen. Bestelt u hout in combinatie met bestratingsmaterialen? Dan wordt de bestelling naar verwachting in twee delen bij u geleverd, hiervoor wordt toeslag van €99 in rekening gebracht. De levertijd is altijd sneller wanneer u 2 orders plaatst; 1 voor de stenen en 1 voor uw bestelling van hout en overige producten.
Buitenverblijven worden in de meeste gevallen naar persoonlijke wensen geproduceerd en hebben daardoor een langere levertijd. Dit staat aangegeven bij de betreffende producten. In elk geval van levering wordt een leveringsafspraak gemaakt met de vervoerder. Dit gebeurt telefonisch of via e-mail.
Transportkosten ‘groot transport’ Nederland en België
Grote producten worden verzonden door een vervoersbedrijf welke u telefonisch informeert over het levertijdstip. De levering vindt plaats door een vrachtwagen (met heftruck).
Nederland* | |
---|---|
Subtotaal tot € 350,- | € 89,- |
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,- | € 99,- |
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,- | € 69,- |
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,- | € 39,- |
Levering vanaf € 900,- | check Gratis |
België | |
---|---|
Subtotaal tot € 350,- | € 119,- |
Subtotaal tussen € 350,- en € 500,- | € 99,- |
Subtotaal tussen € 500,- en € 750,- | € 69,- |
Subtotaal tussen € 750,- en € 900,- | € 39,- |
Levering vanaf € 900,- | check Gratis |
* Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag van € 100,- voor houtpakketten en van € 150,- voor bestrating en stenen.
Afhalen in Nederland en België
Het is mogelijk om de bestelling afhalen bij de volgende vestigingen. Let op dat dit uitsluitend geldt voor producten met een levertijd van binnen 72 uur in huis. De klantenservice neemt per mail contact met u op wanneer de bestelling klaar ligt.
Winkel (Noord-Holland) | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 16.00 uur |
Oss | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Maandag t/m Vrijdag | 08.00 uur tot 17.00 uur |
Utrecht | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 17.00 uur |
Hardinxveld | Experience center en afhalen bestellingen |
---|---|
Zaterdag | 08.00 uur tot 15.00 uur |
Gouderak | Afhalen bestellingen met binnen 72 uur levertijd |
---|---|
Vrijdag | 08.00 uur tot 16.00 uur |
Veelgestelde Vragen
Kan ik mijn voorkeur aangeven voor een leverdatum?
Je kunt aangeven welke week je de bestelling graag wilt ontvangen, dit moet binnen 10 weken na de besteldatum vallen. In overleg met het transportbedrijf kun je aangeven welke dag je je bestelling wilt ontvangen. Een tijdstip kiezen is helaas niet mogelijk.
Ik wacht nog op de bezorging. Kan ik alvast de verwerking inplannen?
De gestelde levertijd is een tijdsindicatie. Deze tijd kunnen we je helaas niet garanderen. We raden je aan de eventuele verwerking (door externe partijen) pas in te plannen op het moment dat je de levering op locatie en gecontroleerd hebt.
Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd of niet compleet is?
We stellen je bestelling zorgvuldig samen. Het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan. Dat maken we dan in orde! Meld eventuele schade of onjuistheden binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice.